Monday, September 11, 2017

Iktiar Terbaik Dengan Vivix

Mengapa begitu ramai yang JATUH CINTA dengan VIVIX ?

Mesti semua ingin tahu bukan..


Vivix merupakan penemuan saintifik hebat oleh Shaklee.Keistimewaannya yang mampu melambatkan penuaan pada peringkat sellular membuatkan ramai orang menyukainya.Selain itu, kandungan yang tinggi antioksidan disebabkan oleh Polifenol dan Resveretrol ini juga menjadikan Vivix Shaklee berbeza dengan minuman kesihatan lain.

Tahukan anda?
Apabila sel badan kita melalui proses penuaan, maka pelbagai penyakit akan muncul dengan mudah.Sebab itu Vivix Shaklee ini dipatenkan dan perlu diambil setiap hari supaya membantu melambatkan proses penuaan dan sel tubuh badan selalu sihat.

Jadi sebelum mengetahui kehebatan Vivix yang luar biasa, adakah anda sudah mengetahui bahawa Vivix ini mempunyai empat mekanisma yang bertindak melawan penuaan?

Penuaan disini bukanlah bermaksud dari sudut luaran seperti kulit berkedut dan sebagainya, tetapi lebih kepada penuaan sel tubuh badan kita.

4 MEKANISMA MELAWAN PENUAAN

#Membantu melindungi dan memperbaiki sel.

Setiap hari, sel kita diserang hampir 1 juta serangan yang merosakkan DNA.Serangan ini merosakkan sampai pangkal data DNA genetik kita.Jadi, apabila pangkal genetik rosak maka berlakulah typo.Typo ini yang mengganggu fungsi sel dan usia kita.Dengan pengambilan Vivix Shaklee setiap hari, ia mampu melindungi sel malah memperbaiki sel DNA yang rosak serta melawan penuaan.

#mengawal genetik secara positif.

Tahukah Anda?
Pengawalan genetik juga menyumbang kemerosotan umur pada tahap sellular.Dengan ramuan hebat yang terkandung didalam Vivix Shaklee ini mampu mengaktifkan pengawalan genetik utama.

#Meningkatkan produksi tenaga sel.



Anda kenal dengan 'mitochondria'?
Ia adalah satu sel yang bertindak sebagai penjana tenaga.Analoginya seperti TNB.Jika kecekapannya merosot, maka fungsi sel pun akan merosot.


Masalah ini boleh diatasi dengan dengan Vivix kerana vivix menggalakkan proses biogenesis dimana pembentukkan semula mitochondria.Sebab itu Vivix Shaklee ini dipatenkan untuk membantu meningkatkan produksi tenaga sel.

#Melambatkan pembentukan protin AGE.

Apa itu AGE?

Ia bermaksud gabungan antara protin dan gula.Ini adalah penyebab utama penuaan dan sangat bahaya.
Analoginya, protin AGE ibarat jelaga dibelakang bontot kuali.Lagi banyak jelaga, lagi lambat proses pemanasan berlaku dan memerlukan lebih banyak bahan api.
Lagi banyak kita perlukan Vivix Shaklee untuk melambatkan pembentukkannya.

CARA MENDAPATKAN #VIVIX SHALEE?

Mudah sahaja caranya.
Boleh terus pm @ Whatapps saya
Ummu Safura
+201121180773
Fb: Aina Nadzirah Mohd Yunus
Penghantaran seluruh Malaysia oleh pakcik Gdex@ Cityliner.
Percuma konsultasi eksklusif.

Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose,treat,cure or prevent any disease.


---------------------------------------------------------------------------------

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment